Анотация: | Эркиндикке ээ болуу менен улутубуз социомаданий процесстерди демократиялаштырууга, өкүм сүрүп келген ар кандай тыюу салуулардан, чектөөлөрдөн арылууга мүмкүнчүлүк алды. Ушуга байланыштуу учурунда бир жактуу ыгы жок (атеисттик) каралоого дуушар болгон ислам динин, анын адамзатка көптөгөн алгылыктуу жактары болсо да биз чанып келгенбиз. Мунун объективдүү жана субъективдүү себептери бар. Учурда ошол кетирилген тарыхый катаачылыктарды оңдоо максатында ислам дининдеги мистикалык окуу болгон жана орто кылымдардагы Борбор Азиядагы негизги философиялык багытка ээ болгон “Суфизмдин” прогрессивдүү жана позитивдүү мааниси бар моралдык-этикалык, маданий-эстетикалык парадигмаларын иликтөө бир чети актуалдуу болсо, экинчиден биздин негизги вазыйпабыз болуп саналат. |